.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





24 mei 2010

Double Dutch


Hoi allemaal,
Uitdaging 44 alweer, wat hebben we er al een hoop gehad hé.
Deze keer een sketch.
Het papier is van Forever friends.
De stempel van Magnolia.
De krul heb ik uitgesneden met het progamma Make the Cut daar daar je alles wat op je computer staat met de cricut mee uitsnijden.
Het mooie is ook dat je iedere maat kan nemen en niet gebonden zit aan een stans of zo.
Je kan hele mooie dingen vinden op het www maar er zijn ook sites waar je tegen betaling leuke dingen kunt kopen.
Deze krul is van My Scrapchick.com
De takjes en bloemen komen uit een Joy mal.
Wil je nog meer mooie kaarten zien met deze sketch moet je even bij Double Dutch gaan kijken wat de Designmembers gemaakt hebben.

Groetjes,


3 opmerkingen:

Kaatje zei

lekker zoet kaartje! Erg mooi!

groetjes,
Annika

Unknown zei

Wat een mooi kaartje. Wat blijven die Magnolia's leuk he?

Sian zei

Love the papers and the big swirl. Tilda is really pretty.