.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





14 feb 2010

Valentijn-Valentine

Hoi allemaal,
Wat ik nou gekregen heb.
Rijden we tegen de middag naar onze dochters om daar een broodje te eten, zien we een bestel auto van een bloemist de straat in rijden.
Zeg nog tegen mijn man goh dat die bezorgen vandaag.
Dat maak je bij ons niet mee misschien in een grotere stad wel maar hier niet.
Komen we terug ligt er een briefje in de bus dat ze het bij de buren hebben afgegeven.
Vraag ik nog aan mijn man komt dat van jouw maar nee hoor.
Was het van mijn oudste dochter wel erg lief hé.
Hi everybody,
Look what I got on this day.
We went to our daughters for lunch and saw a car glide in our street that deliver flowers.
Mostly we have that not on Sundays maybe in a big city but not in ours.
So when we get back we found a note in our mailbox that she deliver somethings by our neighbors.
And see here beautiful tulips from my oldest daughter.
I being spoiled today:-)))))
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

anita01 zei

Ochhhhhhhhh wat een heerlijk gebaar, ja daar smelt ik ook zo van....lieverd zeg.
Geniet van je heerlijke valentijns boeketje.

Warme groetjes,

Anita.