.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





21 feb 2010

Corrosive Challenge

Hoi allemaal,
Zoals belooft hier mijn kaartje voor de uitdaging van deze week.
Vleugels.
Het maakt niet uit wat als het maar vleugels heeft.
Ik heb er mijn nieuw papier voor gebruikt van het merk Tilda.
En ook mijn 2 nieuwe ponsen van Matha Stewart.
Ik weet niet hoe dat met jullie is maar als je iets nieuws heb dan wil je het ook gelijk gebruiken, net als met kleding of zo.
De stempel is van Pinkcat en ik heb haar uitgeknipt en verhoogd opgeplakt op een Label Four nestabillitie.
Ingekleurd met copics.
En een parel randje aan de onderkant.
Neem ook even een kijkje bij Corrosive challenge wat de andere design members ervan gemaakt hebben.
Hi everybody,
This is my card for the Wings challenge by Corrosive Challenges.
You can make everything you like but it must have wings.
I used my new paper from Tilda.
And my new two punches from Martha Stewart.
The image is from Pink Cat.
I cut here out and put popdots under here and put here on a Label Four nestabillitie.
So If you want to see more (wings cards) visit Corrosive Challenges.
Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: