.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





3 feb 2010

Double Dutch

Hoi allemaal,
Ben eigenlijk al een beetje laat met het laten zien van deze kaart.
Maar door het elke dag naar het ziekenhuis gaan vliegt de dag voorbij.
Een valentijn kaart of project is deze keer de uitdaging bij Double Dutch.
Er zijn prachtige creaties gemaakt door de designmembers dus neem gauw een kijkje op het blog.
Hi Everbody,
I'm a little bit late with showing you my card for the challenge by Double Dutch.
But with my mother in the hospital the days goes so quick.
It's all about valentine this time and the designmember mades some great things for it.
So visit the blog from Double Dutch for great ideas.
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Kaatje zei

schattig kaartje!

groetjes,
Annika