.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





20 feb 2010

Don't Waste Your Thursdays


Hoi allemaal,
Nog een kaartje gemaakt voor de uitdaging bij DWYT.
De sketch is van Erna deze keer.
Heb mijn restjes Stampin'Up er weer eens bij gepakt.
Maar het lijkt wel of ze nooit minder worden hihi.
Voor het vaasje heb ik de kerstbal pons gebruikt en daar een stukje afgeknipt.
De stempel set is Echoes of Kindness.
Tot morgen dan heb ik een kaart voor jullie voor de uitdaging van Corrosive Challenges
Hi everybody.
I have a card for you all made with scraps of Stampin'Up stuff.
Erna made the sketch this week.
For the vase I used the christmas ornament and snipp of a little piece.
The stamp set is Echoes of Kindness
You can find the challenge by DWYT.
See you all tomorrow with a challenge card for Corrosive Challenge.
Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: