.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





31 mei 2009

Op deze mooie dag-On this beautiful day

Bezig geweest met deze kaartjes te maken.
Iedere week kan je op de kaartenmakers meedoen met een sketch kaartje.
I was very bizzy making this card for the sketch challenge on a dutch cardmaking group



Maar deze week hadden we ook een wedstrijd.
Je moest een kaart maken zonder designpapier en je moest een lintje 3 knoopje en eyelets of brads gebruiken.
And also I made this card for a competition to make a card useing no designpaper but well 3 buttons and brads and a ribbon.


Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Caro's Kaartjes zei

Ik vind het bovenste kaartje zoooo romantisch!
En het onderste kaartje super schattig! Die bloemetjes zijn heel leuk met die gecuttlebugde stipjes en dubbele laagjes.
groetjes van Caro