.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





31 mei 2009

Corrosive challenges

Voor de uitdaging deze week op het blog van Corrosive challenges een sympathy kaart met bloemen erop.

Ik denk dat ik daar aardig in geslaagd ben.

Heb namelijk nog nooit zo'n kaart gemaakt.

Voor meer voorbeelden van de andere design member kan je kijken op Corrosive Challenges.

This week Janet let us made a sympathy card I found it not so easy because I never made such a card.


You can visit the blog from Corrosive Challenge to see what the other Design members came up with




Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Caro's Kaartjes zei

Heel erg mooi! Hoe vaker ik die stempel zie hoe meer ie het hebben-hebben-gehalte krijgt! OJEE!