.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





25 mei 2009

Christmas Stampin All Year Long

Deze week hebben we weer een sketch gekregen van Maria.
Altijd leuk om een richtlijn te hebben en als je dan ziet hoe het is wat de andere Diva's met de sketch gedaan hebben .
Ze zijn te bewonderen op het blog van Christmas stampin.

This week we got a sketch from Maria.
It's nice to see how everbody use the sketch.
If you want to take a look at the blog from Christmas stampin and you can see what the other Diva's has done with the sketch.






Groetjes/Greetings,

3 opmerkingen:

Marcia zei

Marvelous card!

Maria zei

Awesome job on your card, Joan! I love the hedgehogs! They've always been one of my favorite images. Love the awesome dps that you used for your card. Very pretty!

Maria

Caro's Kaartjes zei

Wat een schatje zeg!