.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





24 mei 2009

Howdy

Het is weer zondag dus dat betekend Corrosive challenges tijd.
Deze keer een kleur challenge rood-zwart-craft.
Heb er een afbeelding van de greetings farm voor gebruikt.
It's Sunday again the week goes so fast.
So it means Corrisive challenges time.
This time we had a colour challenge Red-Black-Craft.
I useed a image from the greetings farm.
So take a look at the blog Corrosive challenges to see all the beautiful card from the DT members .
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Caro's Kaartjes zei

Leuk is ie Joan!
Mijn vriendin en ik zeggen ook altijd Howdy tegen elkaar. hihihi