.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





22 dec 2008

We zijn er weer/ We are back

Eindelijk weer thuis naar een tripje naar Engeland.
Waar we zondag naar Londen zijn geweest en maandag een paar andere plaatsen hebben bezocht om kerstinkopen te doen.
We hebben genoten tot op het punt dat we weer naar huis gingen.
Bij de Terminal aangekomen in Folkstone was onze trein gecancelled en moesten we bijna 2 uur wachten.
Toen we eenmaal in de trein zatten heeft het ruim een uur geduurd voor dat hij ging rijden want een vrachtwagen trein had een defecte wagon.
Eindelijk in frankrijk aangekomen wilde er een auto niet starten en dat duurde ook nog eens een half uur extra.
We waren pas om kwart voor 7 's morgens thuis in plaats van 2 uur 's nachts.
Last sunday and monday we where in England for a little trip(christmas shopping).
When we are going back to home (Holland)we had a delay for 5 hours for we came early in the morning in place from 2 at night
Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: