.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





26 dec 2008

Wat foto's/ Some pic's

Hier wat foto's van dingen die ik gemaakt hen voor mijn schoon famalie die waren gisteren hier voor een bruch.
De doosje met cadbury chocolade voor de mannen.
de popcorn bekers voor mijn nichtjes.
Het rendier poop en sneeuwman poop voor de grotere was een groot succes.
En de koekjes voor de vrouwen, en mijn dochters.
Nu moet ik mij weer aan het werk zetten, want mijn schoonmoeder en moeder komen eten.
Here are some photo's from things that i had made for my family in law.
Yesterday the came in for a bruch.
I made the cadbury boxes for the men.
The popcorn buckets for my nieces.
The reindeer and snowman poop for the ohters family.
And for the womens a box with home made cookies.
And now I must run because my mother in law and my mother came in for dinner















Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: