.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





1 dec 2008

3 nieuwe kaartjes/3 new card

Vorige week deze kaartjes gemaakt tussen het sjouwen van dozen door
De 1e kaart is een stempel van Hero arts die ik 3x heb gestempeld met de masker techniek

The first card is made with a stamp from hero arts and the cuttlebug
Deze is voor de 3 kleuren challenge op de Bellaholicsanonymous groep.
De kleuren vanila,bruin en aqua
For the color challenge on the Bellaholicsanonymous group I made this card with the colors vanila,brown and aqua.
Deze is voor de TAC ketting
This card is for the TAC chain.


Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Christi Flores zei

Wow is your Bella card gorgeous!!! Thank you so much for playing along!!

Unknown zei

Ze zijn weer erg mooi Joan.
Leuk dat je daar nog tijd voor hebt.

Groetjes, Lydia