.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





23 dec 2008

Koffie kadootje/Coffee present

Vorige week heb ik dit doosje gemaakt voor een viendin waarmee ik knutsel en koffie drink.
Het is gemaakt van een plastic doosje die je bij MacDonalds kreeg met een kerstbal erin.
Heb het bekleed en zakjes gemaakt voor koffiepads.
Last week I made this box for a girlfriend of me.
We make cards together and drink a lot of coffee.
The box is made from a plastic box and decorate with christmas papers.
The little bags holds coffee pads.



Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Anoniem zei

en zij vond dit ontzettend leuk, nog bedankt ervoor en ik hoop dat we in 2009 op de zelfde voet verder gaan alleen een beetje meér knutselen (met koffie natuurlijk)
groetjes lenie