.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





17 apr 2010

Scrap Pile Saturday Challenge #8

Hoi allemaal,
Vandaag ook weer mee gedaan met de uitdaging om je left overs te gebruiken.
Voor deze challenge moest je oranje gebruiken.
Dat kwam mooi uit omdat ik van de week een oranje kaart heb zitten maken en natuurlijk leftovers had.
De bloemen rand is een SVG file wat je kunt kopen bij http://www.myscrapchick.com/
Ze heeft een heleboel erge leuke file te koop.
Er is nu een actie als je voor 25 dollar koopt betaal je maar de helft wat op ongeveer €10,- komt.
Ze heeft ook heel veel files voor 1 dollar.
(Heb geen aandelen hoor)
Maria die deze challenge organiseert heeft zelf een helemooi kaart gemaakt, dus neem eens een kijkje bij haar.
Groetjes,

2 opmerkingen:

Linanna DESIGNS zei

Good evening Joan, i hope you are well hunny. Wow your card is simply gorgeous, love the image and im glad the challenge was to use Orange this week, im fast becoming a fan of orange!!! have a lovely weekend hunny hugs Linda x

Maria zei

Such a pretty card, Joan!! I love that CC design image and the myscrapchick cuts!! Beautiful job coloring the image too! Thank you for playing along in this week's SPS challenge. .you did a wonderful job!

Hope you have a wonderful weekend!!

Maria