.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





18 apr 2010

Corrosive Challenges

Hoi allemaal,
Op deze zonnige zondag een kaartje met paperpiercing dus niet met designpapier bekleed zoals een tijdje geleden maar met prik gaatjes.
Nu is het moeilijk te zien op de foto maar er zitten prik gaatje op de rand van de afbeelding en ernaast en ook op de swirl.
De image is weer een digi stamp van Karens Doodles kan het niet helpen maar ze tekend zo mooi!!!!.
Voor meer kaarten met deze tecniek moet je toch echt even een kijkje gaan nemen op het blog van Corrosive CHallenges.

Groetjes,

2 opmerkingen:

Kaatje zei

erg mooi gedaan!!

groetjes,
Annika

anita01 zei

Tjongejongejonge wat een leukerd zeg.

Warme gr. Anita