.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





3 apr 2010

Corrosive Challenges


Hoi allemaal,
Vrolijk Pasen iedereen.
Het is weer zondag en voor de uitdaging bij Corrosive challenges een sketch deze week.
Ik heb deze stempelset even van mijn dochter geleend en er gelijk de tekst onder gestempeld.
De sketch is vrij simpel dus was er niet veel ruimte om er apart een tekst bij te doen.
Weer ingekleurd met mijn copics.
En een lintje wat ik vorig jaar in Engeland heb gekocht.
Je kunt zelf ook meedoen met onze uitdaging en de prijs voor de maand April is:

5 digi stamps from Di's digi downloads
1 magnolia stamp
1 package of chipboard pieces

Hi everyone,
Happy Easter everybody!!!!
But it's sunday also and that means Corrosive Challenges time.
This week we have a sketch to follow.
I colored the image with my copics and the ribbon I bought it last year in England.
Your can also join us with the challenge and for this mount the prize is.

5 digi stamps from Di's digi downloads
1 magnolia stamp
1 package of chipboard pieces


Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: