.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





20 mrt 2010

Karen's Doodles 1000 volgers



En dat gaat Karen vieren met een Blog Hop!!! Natuurlijk zijn daar weer fantastische prijzen mee te verdienen dus hou ons blog in de gaten voor details!

En dat niet alleen, Karen's Doodles heeft ook 400 volgers op PCP en 200 op SNR en om dat te belonen heeft ze weer een super schattige FREEBIE gemaakt die je gratis kunt ophalen als je lid bent/wordt van één van deze clubs (links staan in de linker zij balk!). Doen zou ik zeggen!!













Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: