.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





29 mrt 2010

Double Dutch


Hoi allemaal,
Was ik bijna vergeten om jullie deze challenge te laten zien van Double Dutch deze keer.
Normaal zet ik de uitdaging al een dag eerder klaar maar ben het grootste gedeelte van de zondag weg geweest.
Daardoor helemaal vergeten.
Maar genoeg gekletst nu mijn kaartje.
Een ronde sketch tenminste dat heb ik er van gemaakt.
Je kunt natuurlijk hem ook gebruiken voor een vierkante kaart.
Wil je allemaal zien wat de andere design leden hebben gemaakt of zelf meedoen?
Breng dan een bezoekje aan het blog van Double Dutch.
Hi everyone,
I almost forgot to post my card for the challenge at Double Dutch.
But I'm still on time to let you see my card for the challenge.
You can also take a look what the designteam has make
Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

JackieLou zei

Gorgeous creation.

Tina zei

this is amazing...

tina
csayl sistah :D