.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





2 mrt 2010

Jongens kaart-Boy's card


Hoi allemaal,
Een echte uitdaging deze keer om een jongens kaart te maken.
Je kunt zelf ook weer meedoen en je heb er 2 weken voor, alle gegevens kan je vinden op het blog van Double Dutch.
Heb er craft karton voor gebruikt vond dat wel stoer voor een jongens kaart.
Verder mijn top note die van Stampin'Up.
Is was zo lekker bezig dat ik dacht ik maak er ook een koffertje bij waar de kaart en een speeltje in kunnen.
Zoals je hieronder ziet heb ik ook een filmpje ervan gemaakt van hoe ik het koffertje heb gemaakt.


Hi everybody,
The challenge by Double Dutch this time is to make a boy's card.
I used craft cardstock and also the top note die from Stampin'Up.
When is where busy making the card It will be nice to put the card in a little suitcase so I did make this one.
Groetjes/Greetings,

6 opmerkingen:

Linda zei

heel leuk en stoer Joan.
gr Linda

Erna Logtenberg zei

Leuk Joan!

nicolet zei

Ziet er prachtig uit!
Groetjes nicolet

Kaatje zei

erg leuk kaartje en wat leuk dat koffertje erbij!

groetjes,
Annika

Janneke zei

Super mooi gemaakt Joan ;0)

Ellen zei

Deze ook echt mooi gedaan!