.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





12 feb 2009

Little C's color combo challenge (three little girls)

deze week een kleuren challenge.
Ik heb net nieuwe stempels gehad en daar zat dit setje met koeien bij.
Puur hollands toch! vooral omdat het natuurlijk de kleuren van onze vlag zijn.
Little c's color combo challenge on the blog from Pieces of me are the color of the flag from the Netherlands and because we have so many grass field with cows in thoughtit is a good idea for a card


Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Janet zei

this cows rock!! great card!!!
hugs

***HeatheR*** zei

Holy Cow! :0) This is so cute! Love the image, and teh colors!!!