.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





28 feb 2009

Little book of notes

Een tijdje geleden ging mijn man voor een paar dagen op reis, en mijn dochters en ik geven hem dan altijd kleine briefjes mee.
Die deed ik dan meestal tussen zijn kleren.
Maar omdat die makkelijk er tussen uit kunnen vallen heb ik dit boekje gemaakt, zodat alles netjes bij elkaar blijft.
Some time ago my husband had to go on a trip for a couple of days.
My daughters and me put always little notes between his clothes.
For that i made this little book of notes from us.
So all the notes stay together.


Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: