.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





6 feb 2009

CPS 101

Deze week aan een hele boel challenge meegedaan.
Soms komt er niets uit je handen en dan ineens lijkt het wel of je niet kan stoppen.
Nu is het natuurlijk echt knutsel weer met al die regen en sneeuw.
Deze is dus CPS 101.
This week a made a lot of cards for differant challenges.
Some times you make 1 or 2 cards but this week I made a lot.
It's great craft wether overhere with a lot of rain and snow.
And it is cold outside with a lot of wind.
But my craft room is cozy so I spend a lot of time there.

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Janet zei

sooooo cute! love the colours!!