.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





7 jan 2009

Opruiming/Clearing


Bij het inpakken van de spullen van mijn schoonmoeder een paar weken gelden kwam er een doos met stempels boven water.

Ze hoefde ze niet meer, dus heb ik ze meegenomen.

En vandaag er dit kaartje mee gemaakt.

Papier is uit een wibra blok en de beer heb ik ingekleurd met copics.

Wat lintje en bloemen en dat was het wel.


When my mother in law moved to her new home, we found a box with stamps (most bear stamps)

She not jused them any more so they are now for me.

I used one of the stamps for this card paper from a local store ans some ribbons a felt flower and a button.

The bear is colored with copics.





Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: