.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





17 jan 2009

Jongens kaart/Boy's card

Voor deze kaart heb de zeilboot eerst getekend met de cricut, had de stiften al een hele tijd in huis maar nog steeds er niets mee gedaan.(erg hé)
En ook nog een keer de zeilen uitgesneden net als heel de boot maar alleen de onderkant gebruikt.
Vind het wel een leuk effect geven.
For this card I use finaly my cricut color pens.
I have them al so long.
But never used them ( shame on my)
Also I cut the boat and the sails separately.
I think it is a nice effect.

Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: