.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





2 jan 2009

Happy Birthday

Hoe het kom weet ik niet of misschien ook wel ben bijna zelf jarig (10 jan) dat ik allemaal kaarten maak voor verjaardagen.

Bij dit kaartje een kader uitgesneden.

Daar achter design papier van Kimberly Hodges van K & company.

Een cirkel met coluzzle mal en en scallop pons met een lekker cupcakeje erop.


I dont now how it come, but lately i made only birthday cards (mayby becauset it is soon my birthday 10 jan?).

Paper is from Kimberly Hogdes ( K & Compagny)

Circle with the coluzzle and the scallop punch.

And a nice cupcake.




Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: