.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





16 jun 2008

Roze en een beetje groen /Pink and a little bit of green

Een tijdje geleden heb ik op de make and take dag van de creatie dit papier gekocht uit de opruiming bakken en heb er 2 kaartjes mee gemaakt



A little time ago I found this paper in the bargain bin at the make and take day from a scrap/stamp shop and made this 2 cards


De thank you card heb ik naar Nettie gestuurd als bedankje voor de blog candy die ik gewonnen had.

The thank you card I send it to Nettie for the blog candy that I won.



Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Arianne zei

Mooi papier, Joan. En hele mooie kaarten!