.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





22 jun 2008

Eerst copic kaartje/First copic card

Vorige week mijn eerste stel copic markers gekocht en er dit kaarten meegemaakt.
Moet nog veel oefenen met schaduw en mengen van kleuren maar aldoende leert men toch.
Last week I buy my first set of copic markers.
It's difficault but I think that a lot of pratice is needed for it is oke.

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Jessica Ottevanger zei

Ik vind 'm heel mooi geworden!!! We moeten maar gauw een keertje afspreken om samen te gaan Copic-en :-)

Groetjes,
Jessica