.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





24 nov 2010

Karen's Doodles NL

Hoi allemaal,
Het spijt me, maar geen kaartje voor de uitdaging van Karen's Dooldes deze week.
Heb het heel druk gehad met het herinrichten van mijn nieuwe keuken en het helpen van mijn man met werkzaamheden.
Het is er helemaal bij ingeschoten.
Maar er is toch nog iets te melden.
Zie de boodschap hieronder die je ook kan vinden op het Karen's Doodles Nederlandse Blog en waar natuurlijk ook de creaties staan van dit geweldige team
Naast deze gezellige uitdaging lopen er nog twéé andere op onzeDoodle Diva Gallerij, te weten de Sinterklaas uitdaging én een nieuwe omdat we de 100 volgers hebben bereikt. Doe mee en maak kans op die fantastische prijs!Natuurlijk kun je ook je kaartjes, tutorials of leuke ideeën in blijven sturen, neem daarvoor contact op met Renata Elenbaas via de "Contact Us" button op Doodle Diva Gallerij.Mocht je nog geen Karen's Doodles stempels hebben (wat ik me niet kan voorstellen) dan kun je ze HIER aanschaffen of HIER de gratis digitale stempel oppikken.
Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: