.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





25 nov 2010

Don't Waste Your Thursday


Hoi allemaal,
We hebben op deze dag weer een sketch voor jullie.
Deze keer was het mijn beurt om een eentje voor jullie te bedenken.
Volgens mij kan je hem voor heel veel soorten kaarten gebruiken.
De mijne is dus een kerstkaartje geworden met restjes papier van een blokje wat ik gekocht had bij het Kruidvat.
De stempel is van Stampin'Up gestempeld en versamerk inkt met zilver kleurige embossing poeder erover.
Doen jullie allemaal mee?
Je kan de link van de kaart achterlaten op het blog van DWYT
Groetjes/Greetings,


Geen opmerkingen: