.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





13 okt 2008

Verrassing zakje /Treats

Vandaag van mini zakjes M & M 's een verrassings zakje gemaakt.

Het is heel simpel maar wel met een leuk effect vind ik zelf.

Je heb nodig natuurlijk zakjes met wat lekkers erin.

Papier van 10,5 cm breed en 17 cm lang.

Dit kun je natuurlijk aanpassen aan een ander formaat snoepjes.

Wat dubbelzijdig tape.

Een ribbelaar.

en natuurlijk nog iets om je zakje mee te versieren.Doe op 3 kanten van je papier smal dubbelzijdig tape.
Vouw het om het zakje en plak eerst de smalle kant dicht en dan de uiteinde.

Draai de uiteinde door de ribbelaar een klein stukje maar.
Daarna kan je de bovenkant nog versieren.
For the english versie of this tutorial look at the blog from Dawn

Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Javablustamper zei

How SWEET!!! They are WAY CUTE!! I am tagging you, check out my blog!! Take care!

Jessica Ottevanger zei

Wow, ze zijn echt leuk geworden! Dit wil ik ook gaan proberen!

Groetjes,
Jessica