.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





28 okt 2008

Doosje/Little box

Na een tip van Bianca heb ik dit leuke doosje op de blog van Jane gevonden.
Zij had hem gemaakt met een envelop die van de Big Shot.
Maar die heb ik niet maar wel een cricut dus mijn cartridges nagekeken en op de cartridges Christmas Cheer vond ik dit envelopje.
Heb hem 4 keer uitgesneden op 10 cm en daarna de aparte delen door de Cuttlebug gehaald. Doordat ik 2 kleurig karton heb gebruikt, kon ik hem opschuren zodat de onderlaag een beetje zichtbaar werd.


After a tip from Bianca I found this cute box on Jane's blog.


She made it with an evelope die from the Big Shot


I don't have a Big Shot, but I do have a Cricut and after browsing through my cartridges I found this envelope on the Christmas Cheer cartridge.


I cut it four times at 10 centimeters and then I ran the separate parts through the Cuttlebug. Because I used twosided colored cardstock I could sand it so the lower layer of color would shine through.









Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: