.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





23 aug 2008

Zonnebloem/Sunflower

Morgen komen onze dochters terug van vakantie en gaan we ze ophalen op Schiphol.
Elke keer heb ik al iets gemaakt om ze te verwelkommen dus deze keer zijn het deze zonnebloemen geworden.
Uit gesneden de cricut en de cartridge Mini monograms.
Tomorrow our daughters coming back from a Holiday.
And we go to the airport.
Evertime the come back for there vacation I made something to say Hello, so this time these Sunflowers.
I made them using the cricut with the cartridge Mini Monograms

Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: