.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





30 aug 2008

SCS challenge 143

Voor de challenge van Split Coast Stampers 143 deze card gemaakt het thema was hotel kamers.
Als wij onderweg zijn in Engeland brengen we meestal de nacht door in een Travel Lodge.
De kamers zijn eenvoudig netjes en niet zo duur.
De meeste zijn ingericht in de kleuren van de kaart.
When we spent a night in England we stay in a Travel Lodge they are not so expensive.
Most of the rooms are in Blue orange and white.

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Kristie W. zei

This is so pretty and a great color combination!