.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





10 mrt 2008

Circle

Voor de eerste keer doe ik mee aan een cirkel.
Dat houdt in dat je 1 x per maand een lo maakt voor een van de andere deelnemers.
Deze is gemaakt voor Daisy en moest gaan over je favoriete songtekst.
Ik heb hem gemaakt over het nummer two out of three ain't bad van Meatloaf omdat ik dat een heel mooi nummer vind.

For the first I take part of a circle each month you make a lo for somebody of your group.This month I made a lo for Daisy above your favorite lyricks I choose the song two out of three ain't bad from Meatloaf because I love that song.

Geen opmerkingen: