.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





6 mrt 2008

Ben er weer/I'm back




Na een lange tijd niet op mijn blog te zijn geweest vandaag weer eens een kaartje.Ik ben de laatste tijd druk in de weer geweest om mijn hobbykamer te verven en opnieuw in te richten.Wat een werk is dat je verzameld in de loop der jaren zoveel spullen die allemaal een plaatsje moeten krijgen.Maar het eerste kaartje is weer gemaakt voor de magnolia lijst.Fotos van de (nieuwe) hobbykamer volgen snel nog een paar kleine dingetjes die gedaan moeten worden.en dan is alles klaar.




I haven't been much on my blog lately, but today I've made a card. The last couple of weeks I have been busy with getting my scraproom painted and redecorated. That was quite the job! In the last few years I have collected so much stuff that all need to get their own place. But the first card in my new scraproom is made voor the Magnolia list. The photos of the (new)scraproom will follow soon, there are just a few little things to be done and then it is finished!

Geen opmerkingen: