.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





18 dec 2009

Color Inspiration Stamping 411


Hoi allemaal
Na zoveel kerstkaarten maken had ik gewoon zin om eens iets anders te maken.
Dus een kaartje gemaakt na de uitdaging van Stamping 411.
De kleuren uitdaging.
Heb de achtergrond bestempeld met een klein bloemetje.
Het rode is gembosed met een S U mal Final Press.
De stempel set is ook van SU en heet Cheep Talk.
Hi everbody.
After so many christmas card and presents I want to something differant.
So I took the Color Challenge from Stamping 411 and made this card.
On the green background I stamped a little flower.
That embosed the red with Final Press.
The stamp set I used is Cheep Talk
Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: