.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





15 feb 2011

Karen's Doodles


Deze week hebben we iets anders voor jullie

Een pyramide kaart en je kunt hem zelf maken want het patroon kan je aanvragen op de site van Karen's Doodles NL

Ik heb er een bodem ingemaakt zodat het een doosje wordt waar je iets in kunt doen.

In mijn doosje komen deze miniflesjes en een fluf te zitten.

Doe jullie gezellig allemaal mee met deze uitdaging bij Karen's Doodles NL

De stempel die ik gebruikt heb heet hoe kan het ook anders Shower girl en die is natuurlijk weer tse koop in Karen haar shopje.


Groetjes/Greetings,

8 opmerkingen:

Bernadet zei

prachtig pyramidekaaartje is dit Joan

Angelique zei

schitterend heb je dat gemaakt! Ik neem je patroon even mee, ga er vast en zeker iets mee doen!!

greet zei

Wat een mooi cadeautje is het zo Joan.

Groetjes Greet

Renata van Miltenburg zei

Leuk om er een doosje van te maken, echt een geweldig cadeautje zo!

Liefs, Renata

Ellen zei

Wat een leuk idee Joan! Gaaf gedaan!

Groetjes Ellen

Yvonne zei

Oh, wat mooi Joan echt een geweldig leuk cadeautje zo samen!
groetjes Yvonne

marion zei

Enig Joan, wat een geweldig kado. Groetjes Marion

majo zei

Super leuk, om te maken en te krijgen. Gr Majo