.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





6 sep 2008

Uil/Owl

Voor de challenge op Split coast stampers 144.
Dit uiltje gemaakt ingekleurd met copic's en Basic Grey papier
For de challenge on Split coast stampers 144 .
I made this owl card coloured with copic's and the design paper is fromBasic Grey.

Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Javablustamper zei

Very cute card!! I love how it all goes together! I am not familiar with the stamp & sentiment; I love it! Thanks for sharing, hope you are well!

jandokan zei

Ohhhh wat een enig uiltje:)
deze is gewoon super!!
kun je me vertellen welk merk het is?

Groetjes Anja
Be smart, make art.
janja's blog