.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





9 mei 2008

Surprise




Afgelopen zondag kreeg ik van Nettie kreeg ik een mailtje dat ik een blog candy had gewonnen op haar blog.Ze vroeg welke kleuren ik mooi vond en de rest zou ik dan wel zien.En vandaag bracht de postbode dit pakje al.Met extra spulletje om zelf ook aan de slag te gaan.
Ik vind hem prachtig.




Last sunday I recieved a mail from Nettie
that I won a blogcandy and this beautiful addressbook in favorite colours and I loved it.





Ook deze mooie kaart zat erbij.

Also in the box this beautiful card.

















Geen opmerkingen: