.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





6 feb 2008

Tijd geleden /Time ago


Het is al weer een poosje geleden dat ik op mijn blog ben geweest.De laatste keer was net na mijn verjaardag.Daarna heeft mijn jongste dochter in het ziekenhuis gelegen.En toen besloot de griep mij ook maar een bezoekje te komen brengen.En voor je het weet ben zo weer een paar weken ermee bezig.Maar we zijn weer op de been dus tijd voor andere dingen.
Heb tussen door nog een heel ( cool) kadootje gehad een nieuwe coolpix 15 camera van Nikon.Hij of zij natuurlijk kan fotos maken in sepia en zwart/wit en een blauwe teint die ik denk niet zo gauw zal gebruiken maar je weet maar nooit. Dan nog een kaartje wat ik wil laten zien speciaal gemaakt voor mijn man die in Januari jarig was.
It has been a while since I last posted on my blog. The last time was right after my birthday. In the following week my youngest daughter has had surgery. And then the flu decided to bring me a visit. And before you know it, that takes a couple of weeks. But I am feeling a bit better now, so I have time to do other stuff. Meanwhile I have gotten a very (cool) gift, a brandnew coolpix L15 digital camera from Nikon. He or she can take pictures in sepia or black and white and also in very cool blue shade, but I don't think I will be using that feature much, but you will never know. And last but not least I want to show a card I made especially for my husband who also had his birthday in January.






Geen opmerkingen: