.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





4 dec 2007

Kerstbomen/Cristmas tree










Afgelopen zaterdag zijn we op zoek gegaan naar de juiste boom.Al jaren gaan we naar de zelfde kerstbomen verkoopster.
Ze weet al precies wat we zoeken.
Dus dit jaar ook weer geslaagd voor 3 bomen 1 voor buiten 1 voor binnen en een kleintje voor in de gang.

Last saturday we where going out for finding the right tree.Each year we go to the same farm ho sells christmas trees.
We found 3, 1 for the livingroom 1 for outdoors and 1 little for the hallway.



















Geen opmerkingen: