.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





20 sep 2007

Nog een canvas


Deze heb ik gemaakt voor mijn oudste dochter die sinds aug op haar eigen woont.

Het zijn de zelfde fotos als van de andere canvas maar nu in sepia.

De letters zijn opposites attract en de bloemen rand heb ik gemaakt van een mask van Heidi Swap die ik over heb getekend en uitgeknipt.

2 opmerkingen:

Marsha zei

Deze canvas is ook erg mooi geworden, je dochters hebben geluk met zo'n creatieve moeder ! Ze zullen er vast erg blij mee zijn ...

Ik heb pas geleden ook een canvas gescrapt en ga er zeker nog een paar maken, heb hier nog een paar canvassen liggen ;-)

Unknown zei

Hoi Joan,

Leuke blog heb je. Deze lay-out spreekt me aan.
Ga zo verder met alle leuke dingen.

Groetjes, Lydia