.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





8 feb 2011

Karen's Doodles NL

Hebben jullie het al gemerkt?
Er is liefde in de lucht.
Ja volgende week is het natuurlijk valentijnsdag (14 feb)
Dus hebben we voor jullie deze week een hartstikke leuke uitdaging bij KD NL
Een kaartje iets anders mag natuurlijk ook als er maar rood, hartjes en een lieve tekst opzitten.
Ik denk dat ik wel aan die eisen heb voldaan toch?
De stempel heet Dance My Darling en natuurlijk te koop hier.
Ga je ook nog even op ons blog kijken voor meer voorbeelden en doe gezellig mee.
Groetjes/Greetings,

9 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Die hartjes rand is geweldig en al die bloemen zijn schitterend!
Groetjes Jolanda.

Yvonne zei

Hoi Joan,

Geweldig mooie kaart! Wat een leuk stel olifantjes is dat!!
groetjes Yvonne

Unknown zei

Erg leuk Joan. Vooral die hartjesrand is prachtig!

greet zei

Wat een lieve kaart! Vooral de hartjes border is erg mooi.

Groetjes Greet

Renata van Miltenburg zei

Lekker fris dat rood/wit, de hartjes zijn erg leuk verwerkt en wat een prachtige bos bloemen!

Liefs, Renata

marion zei

Heel mooi hoor Joan, prachtig rand ook. Groetjes Marion

Ellen zei

Wat een mooie kaart Joan! En wat een prachtige border heb je gebruikt.

Groetjes Ellen

Anoniem zei

Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
Ben blij met jullie toevoeging!
Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar scrapmum.blogspot.com in Firefox. :( Weten jullie hoe dit komt?

Groetjes Barbara

anja zei

ja hoor een toppertje
liefs anja