.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





1 feb 2011

Karen's Doodles NL


Hoi allemaal,
Is het bij jullie ook zo koud brrr.
Lekker weer om te knutselen en misschien wel mee te doen met de uitdaging van deze week.
Het is weer een nieuwe maand en dus een sketch.
Ik heb de sketch iets aangepast en er een vierkante van gemaakt.
Doen jullie gezellig mee?
Laat de link van je kaartje achter op ons blog en daar staan nog meer mooie voorbeelden van ons Designteam.
En wie weet win jij wel van die prachtige digi's van Karen's Doodles zoniet dan kan je ze heel gemakkelijk kopen in haar winkeltje.
O ja de digi die ik gebruikt heb heet Celebrations.

Groetjes/Greetings,

4 opmerkingen:

Unknown zei

Erg leuk weer Joan!

Ellen zei

Wat een schatje is dit zeg!
Zie je zaterdag...
Groetjes Ellen

greet zei

Wat een superleuke kaart met deze digi.

Groetjes Greet

Louise F NZ zei

Awesome card Joan, fabulous colouring.