.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





6 feb 2011

2 maal workshop

Gisteren zijn we op een super gezellige workshop geweest bij Angelique van Scrap and More in Vinkel.
We dat wil zeggen met alle dames van het Karen's Doodles Design team.
Het was de eerste keer dat we met z'n alle bij elkaar waren.
Alleen Moon was verhinderd.
We hebben echt genoten en het was een dag met een gouden randje.
We hebben een workshop distress inkt gevolgd.
Het is een super workshop met veel uitleg en hard werken (geintje)
Alleen krijgen jullie mijn boekje niet te zien, waarom niet hoor ik je denken.
Ik heb geen distress inkt of reinkers.
Vind het heel mooi maar een te grote uitgave om de kleuren aan te schaffen.
Oja de 2e van links staan 1e rij is Angelique.
De foto heb ik even geleend van het blog van Angelique
Dan heb ik nog een workshop voor jullie.
Maar dan eentje waar je zelf aan mee kunt doen.
Moon maakt voor ons Diva Doodle blog iedere eerste zaterdag van de maand een workshop.
Neem maar eens gauw een kijkje daar.
Deze keer is het dit leuke houdertje voor een bonbon een reepje chocolade.

Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Jeanet zei

Zal wel een superrrr gezellig dagje geweest zijn Joan ! Bernadet was erook...die ken ik van clubs ;)
Voor borduurpatroontjes moet je eens googlen bij Franse sites , daar vindt je nog wel eens wat...maar ga binnenkort naar de handwerkbeurs dus zal daar ook genoeg tegenkomen hoor !
Groetjes Jeanet

Angelique zei

Leuk je ontmoet te hebben hoor! Het was een super gezellige dag gisteren, heb er van genoten!