.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





31 jan 2011

Double Dutch Challenge

Hoi allemaal,
Zoals je ziet gaan we richting Valentijn.Voor deze uitdaging heb ik deze amerikaanse brievenbus gemaakt.
Ik dacht zo het draait toch om valentijns kaarten.
Heb er ook nog lekkere chocolaatjes bij gedaan want dat is ook nooit weg toch!
Op het blog van Double Dutch staat nog meer moois, dus gauw gaan kijken hoor.
En doen jullie ook weer mee met ons?

Groetjes/Greetings,


2 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een ontzettend leuk idee. En een leuk cadeautje ook om aan iemand te geven. Groetjes, Ankie

Lia zei

Dat is wel heel leuk gemaakt, super hoor.

groetjes Lia