.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





15 aug 2009

Prairie paper & Ink


Het begin is er met de Halloween kaartjes.
Ik zie ze hier en daar al weer opduiken op verschillende blogs.
Moet dan altijd aan dat deuntje denken wat de bij de Disney parade spelen in Disney Resort Paris.
Maar over mijn kaartje van vandaag.
Sketch is van Prairie paper & Ink.
Papier is van Making Memories.
Stempel van Magnolia.
Vleermuisjes geen idee (bij mijn dochter weg gehaald!)
En mijn copics.
My first Halloween card for this year.
I'm not the first person I see them on several blogs yet.
When I was making this card the hole time the tune from the Halloween parade from Disney Resort Paris is in my head.
But now a little info about my card.
Sketch is from Prairie Paper & Ink.
Stamp from Magnolia.
Paper from Making Memories.
The bat's I don't know because I have them from my daughter.
Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: