.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





11 jan 2011

Karen's Doodles NL

Hoi allemaal,
Welkom op deze natte dinsdag.
Ben gisteren weer een jaartje ouder geworden, maar of ik ook wijzer ben geworden?????
Vandaag hebben we een super leuke uitdaging bij Karen's Doodles.
Namelijk dat je gebruik maak van 3 knopen 2 hadpins/spelden en 1 lintje.
Doen jullie gezellig mee en neem ook even een kijkje bij ons blog en al die prachtige digi kan je hier kopen.
Fijne dag verder nog en het is echt knutselweer dus hopelijk zien we jullie inzendigen terug op het blog van Karen's Doodles NL
Groetjes/Greetings,

7 opmerkingen:

greet zei

Een mooi kaartje Joan en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes Greet

Unknown zei

Ooh, wat een schatje Joan!

stempelfeest zei

Prachtig kaartje, leuk ook in de zoete kleurtjes!
Liefs,
Mariska

Anoniem zei

Leuke kaart!

Liefs, Myriam

Doodle Queen zei

Hi Joan:
Happy New year! Ooooh . I do LOVE this card! The colors are so sweet and perfect for Valentines.
Hugs, Karen

Ellen zei

Deze kaart is zo sweet!!!

Groetjes Ellen

marion zei

War een mooie kaart zeg. Schattig die zoete kleurtjes, gr Marion