.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





14 dec 2010

Karen's Doodles NL



Hoi allemaal,
Hebben jullie dat nu ook dat je soms echt tijd te kort lijkt te hebben?
Moet nog zoveel doen voor de kerst.
Met de keuken die zo goed als klaar is alleen nog bij het raamkoziijn moet het een en ander nog bekleed worden.
De kerstboom staat ook nog niet omdat eerst alle spullen weer op zijn plaats moesten.
Maar genoeg geneuzel, mijn kaartje voor deze week.
Een kleuren uitdaging waarbij je mag kiezen uit de kleuren in de balk en elke combinatie is mogelijk.
Mijn groen op de foto lijkt niet precies het zelfde aan het groen van haar hoed en bloesje maar in het echt wel.
Natuurlijk is de stempel te koop bij Karen's Doodles en neem ook een kijkje op ons blog en als je nog wat tijd over heb doe dan gezellig mee.

4 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een vreselijk leuk kaartje met die vogelverschrikker. Ik vind de kleuren ook zo leuk. Groetjes, Ankie

marion zei

Oh wat een schatje dat meiske, prachtige kleuren hoor, groetkjes marion

Ellen zei

Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt Joan! Past perfect bij deze kaart...

Groetjes Ellen

Bernadet zei

wat een lief kaartje Joan