.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





4 dec 2010

Karen's Doodles NL gouwe ouwe

Hoi allemaal,

Wat een weer hé vandaag.
Ben blij dat ik er niet uit hoef vandaag zeg.
Sinds kort hebben we een nieuw item en dat is Gouwe Ouwe.
We willen de de stempels die Karen al wat langer geleden tekende weer eens onder de aandacht brengen.
Dat doen we dus iedere zaterdag.
Deze week hebben we gekozen voor Christmas Moose.
We hebben nog meer mooie kaartjes voor jullie maar dan moet je even een bezoekje brengen aan ons NL blog

Groetjes/Greetings,



3 opmerkingen:

Linda zei

wat een leukertje
gr linda

Bernadet zei

wat een geweldig mooie kaart Joan

anja zei

heel erg mooi,
gr anja